Cascada Everytime We Touch

Friday 13 December 2013

Putus cinta lagi :'(

"I love u eby" , "I miss u eby" .Dua ayat amat bermakna bagi aku,tetapi bagi si dia mungkin gurauan shj.Aku tak sangka,cinta kami berakhir dengan teka teki.Kenapa dia tinggalkan aku sedangkan aku amat mencintai dia,sedangkan aku setia padanya,sedangkan aku selalu menunggu kepulangan dia.Kenapa dia tidak pernah hargai cinta aku?Desas desus bermain dlm fikiran aku,adakah dia ikhlas mencintai aku atau hubungan itu hanyalah satu drama?Aby,kenapa mudah sangat kau berubah,dulu kau seorang yang caring tetapi kenapa sekarang kau seorang yang egois.Aku selalu menanti peluang kedua untuk kita teruskan hubungan ini,tetapi kau langsung tak hiraukan.Kenapa aby disaat aku sudah jatuh cinta pada lelaki lain,kau baru tahu erti "hati hancur"..kenapa kau baru tahu erti "rindu dan cinta".Dulu,kau xhargai aku..tp setelah aku pergi,baru kau nak rasa dihargai.Kenapa?Kenapa?Kenapa?Mohon kau berikan jawapan sebenar.

No comments:

Post a Comment