Cascada Everytime We Touch

Thursday 12 December 2013

Salam perkenalanku sesi pertama

Assalamualaikum warrah matullah hiwabarakatuh...salam perkenalan daripada saya Nur Auni Atira ataupun dikenali Mrs.Dream (perasannya aku).Malam ini (12/12/13) saya baru shj rmenyiapkan blog saya ini wlaupun 70% masih lagi dalam perjalanan.Saya akui membuat blog ni seperti mendaki gunung,perlukan usaha yang tinggi,sebab bagi saya blog ni cerewet sikit,banyak benda kena buat,itulah inilah tp saya amat berminat untuk berkongsi dengan korang tentang diri saya ataupun resepi2 masakan.Saya ini baharu sahaja aktif dalam blog dan kalau boleh saya memohon jasa baik daripada korang memberi sedikit tunjuk ajar tentang blog,contohnya macammana caranya untuk menghias blog..bak satu pepantun Buah Cempedak Di Luar Pagar,Ambil Galah Tolong Tunjukkan,Saya Budak Baru Belajar,Kalau Salah Tolong Tunjukkan,sekian sahaja salam perkenalan saya sesi pertama,harap korang sudi 'follow' blog saya yang serba kekurangan ini.

No comments:

Post a Comment